30 Kasım 2011 Çarşamba

Erdoğan Aksu “Milletvekili Adayıyım”…

Yerel Haber  
Erdoğan Aksu “Milletvekili Adayıyım”…
28-12-2010 / 18:47


Önümüzdeki genel seçimlerde CHP’den aday olacak siyasiler birer birer gazetemize gelerek adaylıklarını açıklıyorlar. Daha önce de gazetemizi ziyaret eden ve aday adaylığını açıklayan Hasan Babacan’dan sonra, Son ilçe kongresi ilçe başkanı adaylarından Erdoğan Aksu’da aday olduğunu açıkladı.

Erdoğan Aksu “Milletvekili Adayıyım”…
Hüseyin Koç/gazete esenler
Önümüzdeki genel seçimlerde CHP’den aday olacak siyasiler birer birer gazetemize gelerek adaylıklarını açıklıyorlar. Daha önce de gazetemizi ziyaret eden ve aday adaylığını açıklayan Hasan Babacan’dan sonra, Son ilçe kongresi ilçe başkanı adaylarından Erdoğan Aksu’da aday olduğunu açıkladı. Adaylık beyanında gazetemize şu açıklamalarda bulundu;
“Ben siyasi yaşamım boyunca emek siyasetini ilke edindim. Partimin değişik kademelerinde görevler alarak parti içi demokrasinin gelişmesi ve yerleşmesi için mücadele ettim. Şimdi projelerimle, siyasi birikim ve deneyimimle partimi ve Esenler halkını milletvekilliği ölçeğinde temsil etmeye adayım.
Her zaman Emeği en yüce değer olarak kabullenip insanı da kutsal bir değer olarak gördüm. Bu güne kadar üstlendiğim görevlerin yüceliğinin ve sorumluluğunun bilincinde olarak, partimin sosyal demokrat, devrimci ve sol kimliğine uyan bir tavır ve duruş sergiledim.
Mücadeleci ve körü körüne olmayan bir yapım var. Kendime güvenimi de bu değerlere ekleyince cesaretli ve inançlı bir kimliğim olduğunu zannediyorum. Geçen hafta bir olağanüstü kurultay yaşadık. Ben de parti meclisine aday oldum. Orada almış olduğum bir oy dahi olsa benim onurumdur, gururumdur. Beni ileriki süreçte üst düzeyde siyaset yapmam için tetikleyen bir etken olmuştur. Zaten Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde bir eksikliğin olduğunu görmekteyim. Bu da emekçi, yurtsever, devrimci halk temsilcilerinin orada olmayışıdır. Ben ve benim gibi tabandan gelerek emeğe saygılı, siyaset yapanların aday olma sıralarının geldiği inancındayım. Parti programında kayıtlı olduğu gibi “emeğe göre yükselmek esastır” ilkesinden cesaret alarak bu parti görevini en ileriye taşımaya gayret edeceğim ve aday olacağım.”   

Hiç yorum yok: