30 Kasım 2011 Çarşamba

Artık Eğitimci…

Yerel Haber  
Sirkeci, Artık Eğitimci…
03-01-2011 / 18:09


Eski belediye başkan yardımcılarından Mehmet Sirkeci gazetemize sürücü kursları ve sorunları hakkında açıklamalarda bulundu. Kendisinin de sürücü kursu sahibi olması nedeniyle sektörde yaşanan sıkıntıları dile getirdi. Özyurt sürücü kursu sahibi Mehmet sirkeci sektöre yeni girdiğini söyledi ve devamla;

Sirkeci, Artık Eğitimci…
Hasan Gürsoy-Erdoğan Aksu/foto; Özay Salı
Eski belediye başkan yardımcılarından Mehmet Sirkeci gazetemize sürücü kursları ve sorunları hakkında açıklamalarda bulundu. Kendisinin de sürücü kursu sahibi olması nedeniyle sektörde yaşanan sıkıntıları dile getirdi. Özyurt sürücü kursu sahibi Mehmet sirkeci sektöre yeni girdiğini söyledi ve devamla;
Sektörde Yeniyiz…
“Ben bu sektörün yenilerindenim. Çok teferruatlı bilgiye ve tecrübeye sahip olduğum da söylenemez. Ama ben onbeş sene belediye başkan yardımcılığı yaptım. Esenler de doğup büyüyen bir kişiyim. Sosyal bir kimliğe sahibim. Bu sektöre girmeden önce bazı bilgilerim vardı. Mesela sınavlar nasıl yapılır, sınavlara nasıl hazırlanılır biliyordum. Ama işin içine girdiğim zaman sorumluluğun boyutlarını ve çekilen sıkıntıları yakından müşahede ettim. İşlerin hiç te kolay olmadığını anladım. Her sektörün sorunları var. Ancak bu sorunları ortak bir nokta bularak çözmek daha sağlıklı olur inancındayım.”
Sürücü Kursu Sayımız Çok…
“ Esenler’de sürücü kursu sayısının çok olması, birlikte hareket edilmemesi, bir araya gelemeyişimiz sorunları artırmaktadır. Sürücü kurslarının rekabet nedeniyle, ticari politika gerçekleştirememeleri, hoş bir görüntü oluşturamıyor. Bundan iki ay önce ülke genelinde bir federasyon kurulması için toplantıya çağrıldım. Şimdilik bir sonuç alınamadığını söyleyebilirim. Daha önce de böylesi girişimler olduğunu öğrendim. Benim istediğim sürücü kurslarının ortak hareket ederek, fiyat konusunda bir centilmenlik anlaşmasına gidilmesidir. Böyle bir oluşum için diğer sürücü kurslarının da samimi olması gerekir. Çıkacak bir sonuç kursların yararına olacaktır.”
Prestij önemli…   
Benim ve ailemin Esenler’de bir prestiji var. Para kazanmak için yıllar içinde kazanılan bu imajı sarsmam. Siyaset yaparken de sirkeci ailesini düşünerek hareket ettim. Siyasette ve ticarette aileme hiçbir surette zarar gelmemesi için dikkat ederim. Ailemi ve bizi sevenleri üzmeye de hakkım olmadığını düşünüyorum. Bu nedenle hedefimizi para kazanmak değil, hizmet kalitesini artırmak yönünde belirledik. Yasalara ve kurallara uyarak fiyatta değil hizmette yarışmamız gerekir. Bizim ilkemiz hizmet yarışında öne çıkmaktır.”
Eğitim kalitesi yükseltilmeli…
“İyi hizmet verirseniz, eğitim kalitesini yükseltirseniz insanlığa hizmet etmiş olursunuz. Yaptığımız iş çok önemlidir. Yapılan en ufak yanlış insan canına malolur. Eğitici sertifikamı alarak bu işe girdim. Bilgi ve deneyimlerimi kursiyerlerime aktarma şansına sahibim. İş ahlakı içinde uzun yol tecrübelerimi öğrencilerimizle paylaşarak iyi sonuçlar aldığımızı gördüm.”
Kurs Alanımız Yetersiz…
Ben başkan yardımcısı olduğum dönemlerde kimse bizden kurs alanı talebinde bulunmadı. Ancak işin içine dahil olunca kurs alanı yetersizliği bulunduğunu gözlemledim. Esenler de iyi bir trafik eğitimi yapılabilecek imkân az. Esenler yıllarca ihmal edilmiş durumda. Biz 94 yılında belediyeyi kazandığımızda esenlerin hiçbir planı projesi yoktu. Dört yılımız sırf bu işlerle uğraşmakla geçti. 80 ihtilalinin sıkıntılarını halen çekiyoruz. Esenler yıllarca üvey evlat muamelesi görmüştür.

Hiç yorum yok: