30 Kasım 2011 Çarşamba

Çadır Hız Kesmedi…

Yerel Haber
 
Çadır Hız Kesmedi…
22-11-2010 / 17:00


Esenler Sivil Toplum Kuruluşları Platformu’nun Esenler Belediyesi ile ortaklaşa sürdürdüğü Pakistan’a yardım kampanyası devam ediyor.

Serkan Basut/gazete esenler
Çadır Hız Kesmedi…
Esenler Sivil Toplum Kuruluşları Platformu’nun Esenler Belediyesi ile ortaklaşa sürdürdüğü Pakistan’a yardım kampanyası devam ediyor. Kurban bayramı süresince de Esenler Cumhuriyet Meydanı’ndaki yardım çadırına ilgi azalmadan devam etti. 25 Kasım’a kadar açık kalması planlanan yardım çadırında toplanan yardımlar tekrardan elden geçirilip, düzenlenerek gönderilme aşamasına getiriliyor.
Kampanyaya destek veren dernek yetkilileri ve üyelerine, duyarlı gençlerin de katkı sunuyor olması diğer sevindirici bir nokta. Gerek kısıtlı imkânları ile yardım yapmaları, gerekse bizzat çalışmalara katılmaları, yardım çadırının amacını pekiştiriyor.
Cuma günü bitecek bu kampanya sonrasında “Pakistan’a yardım” için belediyece kurulan bu çadırın akibetini hep birlikte göreceğiz.

Hiç yorum yok: