30 Kasım 2011 Çarşamba

Bahçekapılıyla Esenlerde

Bahçekapılıyla Esenlerde Esenleri Konuştuk!

-2010 / 16:38


Esenler belediyesinin düzenlemiş olduğu ramazan etkinliği kapsamında Esenlere gelen AKP. Meclis grup başkan vekili Ayşenur Bahçekapılı seçim bölgesindeki çalışmaları yerinde gören Bahçekapılıya bizde gazete esenler olarak esenlerin sorunlarını sorduk

Hasan Gürsoy-Erdoğan Aksu/foto Özay Salı/ gazete esenler
    
Bahçekapılıyla Esenlerde Esenleri Konuştuk!
    
Esenler belediyesinin düzenlemiş olduğu ramazan etkinliği kapsamında Esenlere gelen AKP. Meclis grup başkan vekili Ayşenur Bahçekapılı seçim bölgesindeki çalışmaları yerinde gören Bahçekapılıya bizde gazete esenler olarak esenlerin sorunlarını sorduk.

Ayşenur hanıma sorduğumuz ilk soruda Esenleri nasıl buldunuz?

"Bugün Esenler bir bayram yeri gibiydi ilk defa bir sokak iftar yemeğine katıldım bunu düzenleyen belediye başkanımıza ve ilce teşkilatımıza ben çok teşekkür ediyorum. Gerçekten beni çok heyecanlandıran bir manzarayla karşılaştım."                                                             

G.E; Esenlere daha önce geldiniz mi? 

A.Bahçekapı; Gelmez olumuyum geldiğim bildiğim yerdir, ben buralarda koştuğum zaman siz yoktunuz.

G.E; Esenlerin ciddi sorunları var eğitim ve sağlık sorunları hemen yanı başımızda hastane bu konuda ne düşünüyorsunuz?                                                                                                                   

A.Bahçekapılı; Çok aktif iyi bir belediye başkanınız var bundan dolayı sizi kutluyorum ve sizi şanslı olarak görüyorum Tevfik kardeşimiz gerçekten her alanda iyi çalışmalar yapıyor, çok inançlı bütün sorunları en kısa zamanda çözeceğine inanıyorum.
Bende hükümet nezlinde elinden ne gelirse yapmaya hazırım bu süreç içerisinde elimden ne gelirse yapmaya elimden ne gelirse yapmaya hazırım.                                                                     


G.E; Esenlerin eğitim sorunu var ne düşünüyorsunuz?

A.Bahçekapılı; Bakın ne kadar ihtiyacınız varsa belediye başkanınız dediğim gibi bizler sivil toplum kuruluşları ve halk olarak ve kişiler olarak sorunlarınız neyse belediye başkanınız öncelikle olarak çok aktif çalışıyor. Belediye başkanınızla zaten çok sıkla görüşüyoruz. Ankara da bende hangi bakanlık ilgileniyorsa bu doğrultuda kendisine yardımcı olmaya çalışıyorum kısa zamanda çözeceğine inanıyorum.

G.E; Esenlerde kentsel dönüşüm projesi uygulanıyor bu konudaki düşünceleriniz?

A.Bahçekapılı; Belediye başkanımız Tevfik kardeşimiz çok öncelikle verdiği bir konudur ketsel dönüşüm konusu özellikle Esenler halkının ve ilçesinin ve ketsel dönüşüm konusunun çözüleceğine çok yürekten inanıyorum çok kompleks konu bu bazı yasalara da ihtiyaç var biz Ankara’dan inanıyorum ki elinden ne gerekiyorsa yapacağım ve buradan en kısa zamanda Esenleri bir cehreye kavuşturmaya çalışacağız 
Erdoğan Aksu/                                                                   

Hiç yorum yok: