28 Aralık 2013 Cumartesi

‘SAPANCA RAHAT BİR NEFES ALACAK’…

‘SAPANCA RAHAT BİR NEFES ALACAK’…

2014 yılı Mart ayında yapılacak Yerel seçimler için adaylaşma çalışmaları hız kazandı. Tüm yurtta ve her bölgede siyasi partilerin Belediye Başkanları Aday Adayları peşi sıra siyaset arenasında boy göstermeye başladı.  Özellikle Anadolu’da taşrada adaylaşma yarışının bu kez çetin geçeceği ortada…

Resmi müracaat süresi içinde Sapanca Belediye Başkanlığı Aday Adaylığı başvurusu yapan Sigorta Uzmanı Tuncay Cebeci’de adaylaşma çalışmaları yapmak için siyaset kervanına katıldı.

CHP Sakarya Milletvekili Engin Özkoç, CHP Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Aday Adayı Ecevit Keleş’in de katıldığı ve CHP Sapanca İlçe Teşkilatı’nda gerçekleştirilen bir basın toplantısıyla CHP Sapanca Belediye Başkanlığı Aday Adaylığı’nı açıklayan Tuncay Cebeci’nin; Sapanca özelinde ama bütün ülkeye ayna tutacak CHP’lilik ve yerel yönetimler gerçeği hakkında çarpıcı saptamaları ve vurgulamaları öne çıktı:

“ 2014 yılı yerel seçimlerine yaklaşık altı ay yani çok az bir süre kaldı. Son üç dönemdir sosyal demokrat bir yönetimi sonuna kadar hak eden Sapanca’mızı maalesef içine düştüğümüz zafiyetlerden ötürü, sosyal demokrat yönetim anlayışından, yerel CHP İktidarından, mahrum ettik. İşin gerçeği Sapanca’nın ve Sapanca halkının 15 yıldır hak ettiği şekilde yönetilmediğini ve yaşamadığını da hepimiz, bütün Sapancalılar çok iyi biliyoruz.

En başında bu nedenle, her CHP üyesinin bu gidişe dur diyeceğine gönülden inanarak, atadan Sapancalı olarak, Sapanca’ya ve Sapanca halkına hizmet etme gerekliliğinin bilinci ve sorumluluğu doğrultusunda aday adaylığı başvurusu yaptık.

Aday adayı oldum, ÇünküSapanca son on beş yılda gelişeceğine geriledi. Seçilmiş Belediye Başkanları son 15 yılda Sapanca’da yeterli ve gereken hizmeti vermedi.Sapanca’da 15 yıldır yaşanan hiç hak etmediği biçimde yanlış yönetim, yanlışlarla dolu ve haksız yerel yönetim uygulamalarıdır. Artık Sapanca’da tüm belediye kadrolarının ve yönetiminin sosyal demokrat bir başkan ile sosyal demokrat bir yapıya kavuşturma zamanı gelmiştir. İşte bu nedenle aday adayı oldum.

Bu hizmet yarışına 2009 yılı yerel seçimlerinde belediye meclis üyesi aday adayı olarak başladım. Bu günden ileriyegüzel Sapanca'mızın hepimiz için mutlu ve müreffeh kılacak bir ilçe olmasını istiyorum.  Başkan Aday adayıyım, çünkü Sapanca’yı marka kent olarak geliştirecek vizyona sahip olduğumu çok iyi biliyorum.

Siyasi düşüncesi ne olursa olsun, Sapanca'da yaşayan herkesin, ilçe halkının hakkının korunması ve insanca yaşama kavuşturulması sosyal gerçekliğine inanıyorum. Bu gerçekliğe yaşam verecek partinin de CHP olduğunu görüyorum ve seçmenlere de bu öngörüyü kabullendireceğimi düşünüyorum. Tüm bu düşünceler çerçevesinde Belediye kaynaklarını halkın yararına ve mutluluğu için kullanan, halkın kendi kendini yönetebileceği ve yaşanabilir çağdaş bir Sapanca için katılımcı ve demokratik belediyeciliği yaşama geçirmek için belediye başkanı aday adayıyım.

CHP geçmişte olduğu gibi bugün ve her zaman Sapanca’yı yönetecek güce sahip bir partidir. CHP Sapanca örgütünde kadro sorunu, aday sorunu, yönetim sorunu yoktur. Bunlar tartışılabilecek en son konudur. Zaten yıllardır parti içi küçük hesaplaşmalar maalesef Sapanca’da yaşayan binlerce sosyal demokratı ve CHP’lileri üç dönemdir ağlatmaktadır.

Gün Sapanca’nın kaybettiği zamanı geri döndürme günüdür.CHP çizgisinden hiç ayrılmayan SapancalıCebeci sülalesininbir ferdi olarakyerel seçimlerde Sapanca’da ipi göğüsleyecek partinin Cumhuriyet Halk Partisiolacağına inancım tamdır. Bu anlayışla önümüzdeki yerel seçimlerde partimle ve Sapanca halkıyla bütünleşerek halkın söz sahibi olduğu fikirlerin rahatça tartışabildiği, gençlerin daha güzel yaşam alanlarında yaşayabileceği, insanların tutkuyla, Sapancalı olmaktan gurur duyabileceği bir Sapanca yaratmak amacıyla bu göreve talip oldum.İlçeme hakkıyla hizmet için göreve talip oldum ve inaıyorum ki;

‘Sapanca’yı güzel günler bekliyor’…

Aday adaylığımız süresince gereken siyasi çalışmaları yapıyoruz. Ancak partimde daha adaylaşma süreci başlamadı ve aday belirleme yöntemleri de belli değil. Parti içi siyasi yarışta aday adaylığı başvurumun adaylığa dönüşmesi örgütümün ve parti büyüklerimin teveccühü dâhilindedir. Biz iki yönteme de, hakkımızda çıkacak her türlü sonuca da razıyız ve saygılıyız.Yani CHP benim ilk siyasi evimdir. CHP’nin Sapanca adayı olmamak beni hiçbir zaman bu evimden, bu çatımdan çıkartamaz. Aynı heyecan ve duygularla partimin vereceği her türlü görevi şerefimle yine yerine getirmeye hazırım. Ancak “Şu an tek hedefim aday olabilmek”…

Aday olmak istiyorum, Çünkü Ben Sapanca’lıyım. Sapanca’nın sorunlarını çok iyi biliyorum ve yaşıyorum. Sapanca, CHP Belediyeciliği ile kısa zamanda Sakarya ilçeleri arasında parlayan bir yıldız olacaktır iddiasını kesinlikle gerçekleştirmek istiyorum. Ben artık Sapanca, CHP tarafından yönetilsin, CHP barış içinde yürüsün, CHP artık herkesin evi olsun, barkı olsun, sığınacağı bir liman olsun, kavga olmasın, kötü söz olmasın diye aday olmak için çalışıyorum.

Eğer Aday olup, Belediye Başkanlığı’nı kazanırsam, projelerim hazır ve bunları gerçekleştirmenin çok da zor olmadığını kısa zamanda herkes görecek. İdealleri gerçekleştirmek için önce  “İstemek lazım. Ve gece gündüz demeden çalışmak lazım.”Çalışmaktan asla yılmayan bir adaylık süresi geçirmeye şimdiden hazırım.

Amaç Sapanca’nın yeşil doğası, gölü ve ormanı ile cazibe merkezi haline gelmesi gerektiği ise kim bu vebalden kaçabilir ki. Aday adaylığım süresince de olsa veya ileride adaylaşırsam yapacağım seçim çalışmalarında seçmene vereceğim her sözün arkasında olacağım ve yerine getiremeyeceğim hiçbir sözü vermeyeceğim. Hemşerilerimle sadece doğruları ve gerçekleri paylaşacağım. Bu siyasi anlayıştan ve siyaset yapma şeklinden asla taviz vermeyeceğim, doğruluktan asla şaşmayacağım. Çünkü ben Sapanca’da yaşıyorum. Eşim, dostum akrabam Sapanca’da yaşıyorlar. Onlara yapamayacağım sözler verirsem yarın yüzlerine nasıl bakarım, bakamam.

"Sapanca rahat bir nefes alacak"...

Aday adaylığımı açıkladığım günden bu yana hemşerilerimin bana olan teveccühünü gördüm. Bu teveccühe layık olarak güvenlerini boşa çıkarmayacağım. Benim şu andaki amacım parti içi siyasi yarıştan aday çıkabilmek. Bütün eforumu şimdilik bu yönde kullanacağım. Aday olduktan sonra diğer aday arkadaşlar benim yine ağabeylerim, kardeşlerim olacak. Ancak şu an benim rakibim durumundalar. Tatlı bir rekabet içerisinde, demokratik bir anlayış ve tutumla çalışmalarımıza devam ediyoruz. Aday adayı olmamızla Şu an için bile siyasi dengelerin değiştiğini görüyorum. Eğer CHP Belediye Başkan adaylığım kesinleşir ise seçimlerde dengelerin lehimize değişeceği kaçınılmaz bir gerçektir.

Adaylığım açıklandığında CHP Bayrağını Belediye binasına asmak için var gücümle çalışacağım ve kesinlikle;

‘Sapanca’nın makûs talihini değiştireceğim’…"

Tuncay Cebeci Kimdir;

Tuncay Cebeci, 1970 Sapanca doğumlu. Sapanca Lisesi’nden mezun olduktan sonra Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümünden mezun oldu. Marmara Üniversitesinde Sigortacılık Yüksek Lisans eğitimi aldı. 1996’dan beri İstanbul ve Adapazarı’nda sigortacılık yapmakta. Açık öğretim destek eğitimi veren bir kurumda 2 yıl finans ve maliye politikası dersleri verdi. 2009 yerel seçimlerinde CHP’den kontenjan meclis üyesi adayı oldu. 

Hiç yorum yok: