28 Aralık 2013 Cumartesi

KAÇAN; “BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NDA SARIGÜL’E YÜZDE YÜZ DESTEK OLACAĞIZ…”


KAÇAN; “BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NDA SARIGÜL’E YÜZDE YÜZ DESTEK OLACAĞIZ…”

DP Esenler İlçe Başkanı Paşa Kaçan yaklaşan yerel seçimlere ilişkin önemli açıklamalarda bulundu ve  “Büyükşehir Belediye Başkanlığı’nda üyemle, delegemle Sarıgül’ü destekleme kararlılığındayız…” ifadesinde bulundu

Başkan Paşa Kaçan;

“ DP kökleri derinde olan bir partidir. Yalnız 28 Şubattan sonra partimizin ülke genelinde bir uyuşmazlık ve genel başkan eksikliği yaşadığı da bir gerçektir. Şu an partimize genç dinamik bir genel başkan getirdiğimizden bu yana partimiz ivme kazanmıştır. Ülke genelinde seçimlere hazır bir parti konumuna geldik ve seçimlere de tek başına gireceğiz.

Ancak Genel Başkanımız ilçe düzeyinde ilçe başkanlarına ittifak konusunda inisiyatif kullanma hakkı tanımıştır. Ben de Esenler’de durum değerlendirmesi yapıyorum. Esenler’e hizmet edebileceğine inandığımız ve güvendiğimiz bir aday üzerinde yoğunlaşacağız ve destekleyeceğiz. Bu konuda muhalefet partileriyle zaman zaman görüş alışverişinde bulunuyorum. Ama beklentim ana muhalefet partisindendir. Zira güvendiğim ve samimiyetine inandığım Sayın Sarıgül Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olursa Esenler’e de iyi bir başkan adayı çıkartma noktasında katkısı olacağına inanmaktayım. Böyle olursa o adayın peşinde birlik ve beraberlik içinde başarılı bir seçim geçireceğimiz kanaatindeyim.

Bizim oylarımızın geçmiş seçimlerde emaneten AKP’ye kaydığı inkar edilemez. Ancak ülkenin geldiği durum ortada. Dayatmacı ve baskıcı bir icraat peşindeler. Bu gidişe dur demek hepimizin vazifedir. Emanet oylarımızın Genel Başkanımızın ve benim gibi ilçe başkanlarımızın işareti yönünde geri döneceği kesindir. Benim teşkilatımdan edindiğim izlenimim budur.

Sarıgül’ün henüz aday olmamasına rağmen İstanbul ve ülke genelinde estirmiş olduğu olumlu rüzgar hepimizce malum. 22 Aralık’ta Esenlerde genişletilmiş divan teşkilat toplantımız vardır. Akabinde il kongremiz 27 Aralıkta yapılacak. Ben genişletilmiş ilçe divan toplantımda üyemle, delegemle Sarıgül’ü destekleme kararını onlara ve size de beyan edeceğim. Büyükşehir Belediye Başkanlığında Sarıgül’e yüzde yüz destek olacağımız doğrultusunda Teşkilat Başkanımızla da görüştüm. Partimiz İstanbul büyükşehir belediye başkanı adayı çıkarmaz ise zaten partililerimiz kendiliğinden Sarıgül'ü destekleme kararını vermiş durumdalar.”
 

Hiç yorum yok: