28 Aralık 2013 Cumartesi

ESENLER EMNİYETİ'NDEN ANLAMLI İFTAR

ESENLER EMNİYETİ'NDEN ANLAMLI İFTAR

Esenler İlçe Emniyet Müdürlüğü’nün gazi yakınları ve şehit aileleri için verdiği anlamlı iftar yemeğine yoğun katılım vardı...

Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kapüsü havuz başında verilen iftar yemeğine, Esenler Kaymakamı Nazım Madenoğlu, İstanbul Muharip Gaziler Dernek Başkanı Albay Ahmet Kendigel, siyasi parti ilçe başkanları, sivil toplum temsilcileri, yerel gazeteciler ve vatandaşlar katıldılar.

İftar yemeğinin ev sahipliğini üstlenen Esenler İlçe Emniyet Müdürü Dr. Zülküf Atılgan ve ekibinin misafirleri kapıda karşılayarak tek tek ilgilenmesi gözlerden kaçmazken, iftar yemeğinde protokol kuralları olmaması geceye ayrı bir renk kattı.

İftar yemeğinin sunuculuğunu Nurgül Ayhan üstlenirken gecenin açılış konuşmasını ise İstanbul Muharip Gaziler Dernek Başkanı Albay Ahmet Kendigel yaptı.

Esenler’de hep ilkleri yaşadıklarını belirten Başkan Kendigel;



“Yaklaşık 7 yıllık dernek başkanlığı görevimde ilk defa bir Kaymakam derneğimizi ziyaret etti. O da Esenler Kaymakamımız Sayın Nazım Madenoğlu’dur. Ben kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum. Yine Kıbrıs gazileri ilk kez Esenlerlilerin sayesinde yıllar sonra Kıbrıs'ı ziyaret etmişlerdir. Ayrıca ilk defa bir Emniyet Müdürü derneğimize iftar veriyor. O da Esenler İlçe Emniyet Müdürü Dr. Zülküf Atılgan’dır. Ben kendisine ve bu iftar yemeğini organize eden herkese çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Esenler Kaymakamı Nazım Madenoğlu ise;



“Esenler İlçe Emniyet Müdürümüz Dr. Zülküf Atılgan ve emniyet mensuplarımızın gazi yakınları ve şehit aileleri için verdiği bu anlamlı iftar yemeğinde bulunmaktan dolayı şeref duyuyorum. Bu iftar yemeğini düzenleyenlere ve emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Bu gece çok anlamlı bir iftarı birlikte yapıyoruz. Vatanın bölünmez bütünlüğü ve birlik beraberliği için canlarını hiç çekinmeden ortaya koyan, gövdesini siper eden gazilerimiz ve şehitlerimizin anısına verilen bu iftarda bulunmaktan gurur duyuyorum. Bu iftara severek koşarak gelen siz değerli, misafirlerimize de hoş geldiniz diyor ve teşekkürlerimi sunuyorum. Buraya katılan misafirlerin birlik beraberliğe hizmet edebilme duygusu içinde olduklarını da görmekteyim."


Hiç yorum yok: