28 Aralık 2013 Cumartesi

ESİNDER İFTARI ESENLER'İ BİRARAYA DERLEDİ...

ESİNDER İFTARI ESENLER'İ BİRARAYA DERLEDİ...

ESİNDER, Esenler İnşaat Müteahhitleri Derneği gelenekselleşmesi beklenen ikinci iftarını Esenler KM'de açık havada gerçekleştirdi...
 
ESİNDER, Esenler İnşaat Müteahhitleri Derneğinin düzenlediği geleneksel hale dönüştürülen bu iftarında Esenlerli inşaat müteahhitlerinin yanı sıra siyasi parti ilçe başkanları, muhtarlar, kurum birim müdürleri, STK temsilcileri ve yerel basın katıldı.

Esenler İnşaat Müteahhitleri Derneği (ESİNDER) Başkanı Özkan Ercan ve yönetim kurulu üyeleri iftara gelen bütün konuklarını kapıda karşılayarak teker teker ilgilendi.

İftar sonrası masaları dolaşan başkan Ercan, basın masasına da teşekkürlerini iletti. Gazeteciler bir teşekkür konuşması yapmasını, davetlilerin bu beklentide olduğunu ilettiler. Başkan Ercan bu sene konuşma yapmayacağım demesine karşın yerel gazetelerin ısrarını kıramadı ve kısa bir konuşma yaptı...



Esenler İnşaat Müteahhitleri Derneği Başkanı Özkan Ercan konuşmasına; “Aslında bu iftar programımızda konuşma yapmayacaktım. Konuşma yaparak uzun zamanınızı almakta istemiyorum. Masalarda sohbetler gayet iyi ve sizin sohbetlerinizi bölmek istemedim. Arkadaşlar konuşmamı istediler, konuşma yapmam için ısrarcı oldular.”  diyerek başladı ve devamında;

ESİNDER’İN faaliyetlerine kısaca vurgu yaptı Aydın Üniversitesi`yle yaptıkları iş birliği projesi olan “müteahhitlik okulu” hakkında bilgi verdi ve ilk diplomaları verdiklerinden bahsetti.

Ve "Şimdiden Kadir gecenizi ve Ramazan bayramınızı tebrik ediyorum" sözleriyle konuşmasını tamamladı...

 

Hiç yorum yok: