19 Haziran 2013 Çarşamba

Esenler 2. Eğitim Festivali Sona Erdi...

Esenler 2. Eğitim Festivali Sona Erdi... 
 
 
Esenler 2. Eğitim Festivali Başarılı öğrencilerin ödüllendirildiği bir törenle sona erdi.
 
Esenler İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile belediyenin ortaklaşa düzenlediği ve 10 Haziran Pazartesi günü açılışı yapılan Esenler 2.

Eğitim Festivali, karne dağıtım töreni ile sona erdi. Esenler’deki öğrenci ve öğretmenlerin bir yıllık stres ve yorgunluğunu atmalarına yardımcı olmak ve okullar arası dayanışmayı geliştirmek amacıyla bu sene ikincisi düzenlenen Eğitim Festivali’nin kapanışı da renkli görüntülere sahne oldu. 
 
Festival; Esenlerdeki öğrencilein yeteneklerini sergilediği, hünerlerini gösterdiği, kendi yeteneklerini ve hünerlerini yaşadığı şehirle paylaştığı ve Esenlerin izlediği bir festival oldu”
 
kapanış programında konuşan Esenler İlçe Kaymakamı Nazım Madenoğlu;  “Bugün ilçemiz için çok önemli bir gün. Çocuklarımıza ortam sağlandığında ve imkân verildiğinde yeteneklerini sergileyebileceklerini hep beraber gördük. Bu festival, eğitim festivalinden öte katkılarla ortaya koyulan, Türkiye’ye örnek bir festival olmuştur” dedi.
 
 
Esenler Dörtyol Cumhuriyet Meydanı’nda 5 gün süren festivale ve festivalin kapanış programına; çok sayıda öğretmen, öğrenci ve veli katıldı.

Protokol Konuşmalardan sonra  ilk ve orta dereceli okullarla liselerde birinci olan çocuklara karneleri ve takdir belgeleri verildi. “Marifet, iltifata tabidir” anlayışıyla gerçekleştirilen festivalde başarılı çocuklar birer çeyrek altınla da ödüllendirildi. “İstanbul’un Tarihi Kültürel Bilgi Yarışması”nda üçüncülük elde eden Esenler Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerine de birer tablet bilgisayar hediye edildi.
 
Protokol üyeleri ayrıca başarı ve özverilerinden dolayı okul müdürlerine, öğretmenlerine, okul aile birliklerine ve İlçe Milli Eğitim Müdürü ve çalışanlarına plaket takdim etti. 
 
Plaket takdiminin ardından Program, toplu hatıra fotoğrafları çektirilmesi ile sona erdi...


Hiç yorum yok: