3 Mart 2017 Cuma

YAYINCILIK VE KARDELEN…



4. Uluslararası CNR Kitap Fuarı’nda, katılımcı 300 yayınevi’nden biri olan “Tunç Yayıncılık” yazar ve yayımlanan kitaplarını okurlarla buluşturdu. O yazarlardan biri de Kardelen- Damla Günay Demirel’di…

Tunç Yayıncılık yetkilisi Hakan Tunçyıldız yıllarını verdiği yayıncılık serüvenini şöyle tanımladı;  “Yayıncılığa başlarken ilk seride şiir ağırlıklı bir kitap çıkarttık. Sonra seriye şiirin yanı sıra makale, hikâye, roman ve denemeleri kattık. Amatör, yarı profosyonel kendi halindeki tüm yazarlara değer verdik. Yayınladığımız kitapları okuduğunuzda farklı dünyalarda gezintiler yaptığınızı göreceksiniz. Yazarlarımızın gizli kalmış dünyaları ile karşılaşacaksınız. Hangi fikirden olursa olsun hangi düşünceye sahip olursa olsun insanların aynı çatı altında gayet iyi ilişkiler içinde bulunabileceğinin de, üretebileceğinin de bir göstergesidir bizim yayın evimiz. Temel yayın politikamız gün ışığına çıkan gizli duyguların topluma servis edilmesidir. Yazar dostlarımız ve oluşan okuyucu kitlemizin de desteğiyle serimizi genişletmeye devam edeceğiz.  Kıymetli vakitlerini ayırıp kitaplarımızdan okuyan okurlarımız insanların insan olduğu için özel bir değere sahip olduğu fikrinde birleşecekler.

Ve okuyan, yazan herkesin bizimle aynı güzergahta olduğunu biliyoruz ve görüyoruz. Onun için aramızda bulunmak isteyen her kaleme mutlaka yer veriyoruz. Daima da vereceğiz. Yani yazmaya gönül vermiş kişilerle aynı çatı altında olmaktan onur duyacağız. Kitabı olan veya olmayanlara, yazmak isteyenlere, yazdıklarını veya duygularını başka biriyle paylaşmak isteyenlere kapımız açık. Her okuyucu ve yazar, yazar adayı Tunç Yayıncılık aracılığı bu dileğini yerine getirebilir. Hiç çekinmeden bizimle irtibata geçebilirler…”

Tunç Yayıncılık’ın yazarları için düzenlediği imza günlerine katılan ve bu serüvenin başından beri var olan Kardelen-Damla Günay Demirel’de kendisini tanıtırken yazarak ve yazılanları yayımlayarak hayata tutunduğunu şiir tadında ifade etti;
                    
“ Bozüyük'te acılarla dolu yaşama geç kalmamak için erkenden doğmuşum.  Bu gün için öz geçmişimde okuduğum okulların ve yaptığım işlerin hiç mi hiç önemi yok artık. Sadece yarın var. Yıllarca yaşamın tüm renklerinden, acılarından bir parça almaya çalıştım. Nasıl büyüdüm nasıl anne oldum hatırlamıyorum bile. Ama nefesime nefes olan iki kız annesiyim. Yıllar içinde tek onlardan yana şanslıyım sanki. Yaşamımda beni yakıp yıkan dönüm noktası ile 1998'de tanıştım. Herkesi ürküten korkutan hayatını zindan eden illet hastalık benim de yakama yapıştı. Benim için en büyük mücadele başlamıştı artık. Zor bir mücadele. Hala devam ediyorum mücadeleye. Ve artçı sarsıntılarla süren bir hayatı yaşıyorum. Evet ben içinizden biriyim, sizin sesinizim,  çocuğunuzun sesiyim artık diyerek sessizce haykırıyorum. Mutluyum çünkü sizler varsınız. Dostlarım ve kitaplar var. İyi ki ‘Gün Işığına Çıkan Gizli Duygular’ var. Beni ayakta tutan, nefesime nefes olan, son nefesime kadar ‘nefesim’ işte budur…”

Kardelen-Damla Günay Demirel’in kitabı ‘Gün Işığına Çıkan Gizli Duygular’;  “Başka Bekleyen var mı? Diye başlayan, ‘Yorgunsun Sanırım Yüreğim Hiç Olmadığın Kadar’ ile devam eden şiirlerle ve denemelerle ve küçük hikâyelerle derlenmiş bir kitap. ‘Nefesim’ diye devam ediyor ve ilerleyen sayfalara yön veriyor. ‘Sözümü Tutamadım, Kapanan Gözlerin, Sen Yürek sızımsın’ diyen şiirlerle şairane sunumu ‘Bana Yardım Etmek İster misiniz’ tamamlıyor. ‘Bu Şehir Beni Saklamıştı En Derinlere, Kuzularım’ diye devam ediyor kitap. ‘Her Yerdesin’ diye açılım sunuyor. Sonra ‘Seni Suçlamaya Hakkım Yok, Kim Bilir İyi Düşün’ diyerek kadını öne çıkarıyor. Devamla; ‘Hiç Bitmeyecekmiş Gibi Yüreğin Sızladığında, Ey Sevgili’ diye tüm sevgililere sesleniyor. ‘Ola Ki Bir Gün Ağlarsa Güzel Gözleriniz, Ellerimde Tutuyorum Bak Kendimize Zindan Ettiğim Hayatı’ diyerek küçük aşkların da katlanır olmayacağını gösteriyor yazar kitabında.


Ve Kardelen-Damla Günay Demirel’in ‘Gün Işığına Çıkan Gizli Duygular’ı okuyanların nefesine nefes sunuyor…

Hiç yorum yok: