20 Aralık 2016 Salı

VE DÖNEMİ ARTIK

VE DÖNEMİ ARTIK

 
 
Ekşimiş renkler öpüşüyor
cambazla gergin tel arasında
şemsiye gölgesinde kırmızıyla mavi.
Can tatlı.
Metan gazı uygarlığı şarkılarla ölüyor
titiz uğraşıların canısı vurgun yemiş
deniz sıcağında akıyor zaman.
Örümcek kafalılar pazarında bit arıyorum
bit pazarında yeniyi
çene çalmak için koyun çobanlarını.
Tavus kuşu kanadı ekşimiş renkler karası
kavalla oksijen elleşiyor çam gölgesinde.
Cam buzlu.
Çınaraltı sarhoşluğu sarmış memleketi
bir fiskelik her şey
paramparça uygarlık.
Semiz beslemelerin dünyasına yuvarlanmış
vurgun yemiş seçme anılar.
Akıntıya kapılmışım denize doğru
yeni yetmeler diyarında akıl arıyorum.
Kaval çalmak için koyunları
çam sakızı çoban armağanı ateşi.
Ekşimiş renkler öpüşüyor
Cambazla gergin tel ölümüne savaşıyor
renkler donuk mavi.
Kan tuzlu.
Havagazı duyarlığında şarkılarla dirilmişim
Denizin sofrasında altı alem görmüşüm
tırol yemiş balık hafızam.
Ne dönemi artık seçemiyorum
ve karanlık zifiri
ve dönemi ama dönemiyorum
göremiyorum canısı.
Kurtlar pazarında canımı arıyorum
Can küskün...

Hiç yorum yok: