22 Haziran 2021 Salı

SERPENTES VE ZEHHAR…

 

SERPENTES VE ZEHHAR…

 

Sakıt çalımla sere serpe sürünen serpentes alt takımı üyelerinin vücudu, birbiri üstüne çullanan pullarla kaplıdır. Bu allama pullama tabaka, vakti gelince sıyrılır ama kutsal arınma gerçekleşmez. Arsız serpentler, sınırsız dürtülerle ve hareketli çeneleri vasıtasıyla, kafasından büyük avları yutmaya ıkınırlar. Salgıladıkları zehir avı eritir. Ergasiloz çatal dil, ağızdaki yarıktan dışarı sarkar ve kara mamba açık kapıdan serinliğe uzar. Yerdegezen sinsiliği ve sere serpe hainlik resmen serpentesi simgeler…

 

Serpentler, ilkel dinsel ve ilkesiz cinsel yaşamdan bugüne dek gizemsel ve büyüsel öge olma özelliğiyle dünya öncesi varlığı mitleştirir. Kıvrımlı iblis mitolojide belli çıkarlar için karşısındakileri sömüren role bürünür. Sosyal yaşamda bir seri vakada, serpent kafalı derbent insan bedenli, sürüngenliğin kavisli kurnazlığı sergilenir. Öz yaşamla sınananların ve özellikle zırlayanların tümünde snake şeytanlığı, sessiz ve sinsi snopluk fışkırır. Emanete hıyanet eğilimli, tılsımlı tıslamalarla snake dansına kalkılır, snake pit ile serpentis piki arasında yüzsüzlük tırmanır. Ve bireysel duyarlılıkları zehirler, hayvansal ağulu tek bir ısırık…

 

Isırık zehirlenmesiyle akıl ötesi kin, akıl dışı düşmanlık ve beter kötülük hükmeder cıvıyan zihne. Sokma akılla softa garez ve gereksiz diş bileme sürülür damarlara. Ara yerde bocalamayla hayata hepten borçlanılır. Hesapsızca saldırganlığın hesabı gün gelir verilir…

 

Yerdegezenler, çene ve karın kasları sayesinde titreşimlerden beslenirler. Duymazlar, yalan yanlış hissederler ve hep korkuyla titrerler. Hatta üç beş adım sonrasını dahi görmezler. Itırları koklayamazlar, salt uzun ve çatal dillerini kullanırlar. Zehirledikleri avın peşini bile anca böyle sürerler. Punduna getirip, yakalayıp yutarlar. Çünkü diş dibinde sakladıkları peptit karışımlı zehir, kas sinir iletisini keser, kalp uyarım sistemini bloklar.

 

Zerk edilen zehre karşı duramayış, zevke zevahiflik durduk yerde denge sapması yaşatır. Mort hali ve mortal sin, hayatın uyumlu düzenini, zihinsel ve duygusal uyumu, tinsel ve dinsel ahengi bozar. Bozuk düzene sıvanılarak, yerdegezen serpuşu takılır ve sürüngenlik başlar. Kemik plaklanma ve yalan yumurtlama süreci, zifti beton yüzeylere yayılır. Gerçekle yüzleşmekten korkulur. Herpeton bilinçsizliği suda ve karada tuhafça, gerilemeyi günceller. Günceler reperkusyonu repertuara stoklar. Ve kapalı durak sendromu vurur zehirli kıl kuyruktan…

 

Sere serpe sürgünün üst takımı ağır kusurlu kuyrukçuluk ve serpentes teslimiyetçiliğidir. Serpent çalgısıdır uluorta çalınan. Çalınan hayatlara serpelenen ise ertelenen nokta vuruştur. En nihayetinde serpençelere rast gelineceği gerçeğidir. O yüzden pullu dilekçelerle, puslu dilenmelerle sıvışmalar yeğlenir ama bu hile de kurtarmaz zevatı. Hepsi boşa hille. Sıvışık hallerin ve yılışık gevelemelerin, gemi azıya almış hale büründürülmesi de kurtarmaz kumpasçı takımını.

 

Amniyat omurgalı etçil serpentlere öykünme, başta soy çizgisi evrilmemişlik, iskelet ve kıkırdaklar barındırsa da kendi içlerinde sınıflandırılması gereken omurgasız hayvanlıktır. Umursanmayan sindirim bozukluğu ve doymaz açlık hissettiren etobur beslenme alışkanlığı serpentis alt kümesine düşmeyi getirir. Formika masalarda fornikatör iptilası ve iptidai akılla iptal girişimleri, kolayca sepetlenir. Serpentvari hayat hevesiyle coşkusal rezillik, kurvatura cinslik, sere serpe serpentlik perdesi aralanır…

 

Serpentes, milyonlarca yıldır ot dibi, taş altı, orman, su, çöl, kayalık, çayır çimen, nemli toprak, gölge, güneş, kızılötesi yeryüzü habitatında habisini aranır. Hatta sinir sistemini felç eden tahribatla masum hayatlara dadanır. Periyodik deri değiştirmelerle, katakulli dökülmelerle silme silikleşilir. Küllenemez genetik yanılsamayla serde sürüngenlik, arza geçme, arzdan arşa haddini aşma, arsızlığın kulpuna yapışma sergilenir. Bu sere serpe serpentes familyasına düşkünlük ve taşkınlık asla hafifletilemez.

 

Kahır dergahında sabır. Kâh zehirlenmeye neden olan mikropların halline, kâh nalına kâh mıhına, zıkkımın kökü, ziftin peki hazır…

 

Sıkışınca deri atmalara rağmen tatlı su serpentesliğinin ortalama kalan ömrü taş çatlasa üç beş yıl. Zehre maruz kalmanın öncesi sonrası, daha sonrası zehhar. Zinhar zehhar…

Hiç yorum yok: