22 Kasım 2017 Çarşamba

Aksu’nun çalışma ofisi delegelerin uğrak yeri olacak

Aksu’nun çalışma ofisi delegelerin uğrak yeri olacak
02 Kasım 2017
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Esenler İlçe başkanlığına aday olan gazeteci-yazar Erdoğan Aksu, hız kesmeden çalışıyor...
0
Fontu Büyült Fontu Küçült100%

Aksu’nun çalışma ofisi delegelerin uğrak yeri olacak

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Esenler İlçe başkanlığına aday olan gazeteci-yazar Erdoğan Aksu, hız kesmeden çalışıyor...
 

CHP Esenler İlçe Başkan adayı gazeteci-yazar Aksu, Esenler Dörtyol Meydanı  Akman iş merkezindeki seçim  ofisinde yoğun bir tempoda çalışmasına devam ediyor. Kollektif imkânlar ile hazırlanan çalışma ofisine partilileri ve delegeleri davet eden Aksu “kazanan partimiz olacak diyerek…” destek beklediğini ifade etti.

Aksu, “Başarının anahtarı olan siyasi birikim, dürüst yönetim, hoşgörü, samimiyet, emek, disiplin, strateji, temiz bir geçmiştir. Ayrıca kimseyi kimseden ayırmayan bir başkan olmak için aday oldum. Esenler’de parti içi sarsılan güvenin ve saygının yeniden tesisi için aday oldum.

Aday olan arkadaşlarıma şimdiden başarılar diliyorum. Umarım centilmence bir yarış olur. Özellikle dedikodulara meydan vermeden bilginin, projelerin yarıştığı insanın insana saygıyla yaklaştığı bir seçim yaşarız. Centilmence bir yarış olmasını diliyorum.

Hepimiz CHP’liyiz. CHP’nin siyasi anlayışında insan odaklı, insana değer ve hizmet vardır. İyi yönetici de her şeyi bilen kişi değil, yaptığı işi iyi bilenleri bir araya getirip, onları uyum içinde çalıştırabilen kişidir.

Çok değerli parti üyelerimizin isteği üzerine aday oldum. Örgütümüzün yoğun isteği üzerine adaylığımı açıkladım” dedi.

Hiç yorum yok: