10 Mayıs 2016 Salı

DENİZ KALIR BEN GİDERİM AKILLIM…

DENİZ KALIR BEN GİDERİM AKILLIM…

Denizi beklerken apansız ayıldım
ayı bildim yıldıza bağlandım
unuttuklarımı öğreten sendin.
Baktım ki Ekim Devrimi arifesinde
en beter ayrılılıklara
pespembe doğdun.
Deniz koptu geliyor dedim önce
ve son anda
yeşil kaftanlı yarımadadan dibi delik filikayla ayrıldım.
Battım çıktım
bir rüya gibiydi alnıma yazılan ismin
cismin cibilliyetin.
Bulanıklaşmış Tuna Denizi öpünce ayak bileğinden
minik elleriyle asıldı halata bizimle.
Atıldı hayata.
Denizi gölgelerken güneş kavruldum.
Yandım.
Deniz kalır Ben giderim akıllım.
Biyogrofimiz bir bizim.
Biz
biz bize özümüze gözümüze akan patikalarda
yolu doğrulayan yolcularız.
Halatın ucu acı tatlı bir hayat.
Bomboş belki başı sonu
boşa hasat.
Ekinden kasvet biçecek belki de kör orak
kara demirleri dövecek kızıl ateşten çekiç
ve işte hasretin sonu deniz.
Deniz olacak.
Ve Deniz denize sevdalanacak.
Bir zaman ki boncuk boncuk terleriz
izimizi sürer eril aksular
işte biz o damlalardan doğarız.
Biz er geç doğanız Deniz.
Can canayız kristal cam gibi parlak.
Asıl hayata bizimle asıl ama
sakın sen de kara deniz gibi asılma.
Biyolojimiz bir biriz biz
dizi dizi incilerdeniz
çabuk inciniriz.
Halatın ucu Karadeniz
bomboş belki ucu bucağı
yemyeşil bir ada veya ibrail şehri
işte biz ordayız usta
ondanız.
Umursamadan aplikleri koptu geliyor Deniz.
Apansız beliren kara boşlukta
boncuk boncuk ilerler eski tüfek gemimiz.
İşte biz o zıpkın dalgalardan
damla damla çoğalan adamlardanız.
Sen de biz.
Korkma asıl küreklere bizimle.
Biz biriz, yüz biniz, milyonuz, milyar
bakarsın bir gider pir geliriz.
Ben giderim Deniz kalır akıllım.
Hem üst üste kaç kere ölünür
öldükçe doğulur
kaç kez yaşanır öğreniriz.
Fena mı?
Akıllım ben giderim Deniz kalır…
 
DENİZDEN ESİNTİLER…
 
ANNEM
Canım annem benim
Bir şey istedim hep aldın
Son lokmayı bana bıraktın
Son damlayı bana içirttin.
 
Belki senin için çok yaramazımdır
Ama lütfen anla beni sevdiğimden yapıyorum
Senin için hep dürüst olmaya
Söz veriyorum.
 
Canım annem
Seni canımdan çok seviyorum
Lütfen beni bırakma
Dünyada Denizi yalnız bırakma.
 
HAYALLER DÜNYASI
Hayal ettikçe girerim
Hayaller dünyasına
Çizgi filmler tiyatrolar
Canlanır gözümde
 
Ah hayaller dünyası
Pufidik bir yastığın üzerinde
Bir süper kahraman gibi
Uçarım hayaller dünyasına.
 
Ne güzel ne şahane
Bu düşler denizi
Bu hayaller
Cennet gibi.
 
Ah hayaller dünyası
Ne güzelsin
Benim için önemli ve gizlisin
Sadece bana ait olan.
 
Çiçek havuzunda yüzerim
Süper güçler sahibim
Prenses olurum aniden
Ah hayaller dünyası ah.
 
Ne güzel…!!!
 
CAN ARKADAŞIM DOSTUM
 
Can verilir dost arkadaş için
Bazen kırılırsın ona
Ama tez barışılır
Kızgınlık ile yürümez dostluklar.
 
Güzel dostum güzel kardeşim
Her şey mutluluk için
Can dostum iyi dinle beni
Can verilir dost arkadaş için.
 
Deniz sözüdür inan…
 
KUTLU OLSUN BAHAR!!!
 
Bahar geldi günümüze
Güneş doğdu evimize
Renk geldi yüzümüze
Sevinçle coştuk oynadık
Topladık çiçekleri.
 
Çeşit çeşit ne güzel coşturdu içimizi
Hep böyle gelsin bahar koklayalım çiçekleri
Mavi beyaz kırmızı sarı fark etmez
Ne renk olursa olsun uçarız havalara.
 
Demet demet çiçekleri
Veririz ninelerimize
Ellerinden öperiz
Sevinir nineciklerimiz.
 
Anneler gününde toplarız çiçekleri
Veririz hediye
Öperiz tombiş yanaklarından
Deniz gözlerinden.
 
Kutlu olsun bahar!!!

MÜZİK DERYASI
 
Müzik dinlerim her türden
Pop, rock, klasik
Müzik hayatın rengi
Sinirlendiğimde üzüldüğüm de
Dinler rahatlarım.
 
Bir şarkı dinlerken
Kapılırım dansa
İşte o an girerim
Müzik deryasına.
 
Ah müzik deryası
Ah müzik alemi
Ah şarkılar denizi
Mutlu ettin kalbimi.

Hiç yorum yok: