27 Ocak 2023 Cuma

ÖLÜM ORAĞI

 

ÖLÜM ORAĞI

 

Cam gözlü bir kedi gördüm

bugün sabahtan

bir ağaç dibine yatık

kaskatı kırpık.

İşte ölüm dedim

işte can ile canan…

 

Evet işte ölüm dedim

içim daraldı.

Cansızdı canım yandı

ve o an sanki bende öldüm.

Bir ağaç dibinde bir silik mezar

mezar taşında ben yazılı…

 

Akşamdan sabaha kalmaz

azrail cam gözlü bir kedi.

Ölüm sanki cam gözlü bir kediydi

cam gözde parlak orak

çile kulplu çekiçsiz.

Camdan kalpler kırıldığında

kartlar yeniden karıldığında

cam gözlerde kendime baktım.

Aynalara ölüm sırınmış gülüm

ölümü de ölümsüzlüğü de gördüm

ölüme sövdüm dirime ağladım…

 

Bilmezdim bilemezdim öğrendim

kedim cam gözlüydü

gözü dönmüş pantere dönüştü

yaram kanadıkça kanadı.

Kan tutar beni

işte o an anladım ki öldüm.

Tek kusurum kuantum ölümsüzlüğü…

 

Evet öldüğümde cam gözlü bir kediyim

ölüm orağını bileyledim bekliyorum

azraili gördüğümde çekiç gibiyim

bir bineceğim tepesine ki

resmen zaman sıçraması…

 

Uğultulu tepedeki uğursuz

bekle bakalım cam gözlüyü

artık cam gözlü kediyi biliyorsun.

Derdo an sektirmeden davran.

Cam gözlü bir kedi gördüğünde

bilesin ki öldün…

 

 

Hiç yorum yok: