27 Ocak 2023 Cuma

DENİZİN Dİ’Sİ

 DENİZİN Dİ’Sİ

Duvarda deniz var
Denizde duvar.
Deniz duvar ve Diana.
Diapozitif yansı.
Mevsimlerden sonbahar
Diyelim ki yedi diyarın Di’si
her mevsim her sonbahar.
Çok uykum çok öyküm var.
Varlığım yokluğuma emanet…
Varla yok arası mecrada
son baharımı yaşarken
aykırı ay ilahem
yaprak yaprak düştüm
ay üssü deltana.
Duyarsız çıldırık anaforuna.
Duvardaki denize
Denizdeki duvara
Fildişinden kız kulesine.
Epsilon dalgalarla
Deniz kızına savruldum…
Deniz duvar
Duvar deniz
Deniz Diana.
Tam öpülmelik deniz mavisi iki göz.
Dünyam bir suret iki yüz üç söz
3D film yanılsaması.
Söz verdim bir kere uyuyamam
diyelim ki kızlar en tatlı uykusundalar
ben derin algı boşluğunda
üç boyutlu şiirsiler bulvarında
gözlerim kan çanağı
dingin akılla diarize yuvarlanırım…
Derin uykularda rutin sır
rüyalarda rustik dehliz var
kaybolurum diyarın Di’sinde.
Üçledim öldüm gittim uğrunuza.
Yol boyu tüm uğraklarda
uğurlu bir duvar
duvarda bir deniz
Denizde Diana var.
Uçuk deniz mavisi iki göz
Üçü de irisinden öpülmelik…

Hiç yorum yok: