9 Ocak 2023 Pazartesi

ATEŞTEN DÜŞLER

 

ATEŞTEN DÜŞLER

 

Duyduk bir kere

ateşe değdi aklım

değme kıpkırmızı kor oldum

eriyorum.

Renkli rüyalar ergenliğinden bugüne

ateşten düşlerdeyim

birim binim varım yoğum.

Her yaz başı yüzleşeceğim sanrısal dizgiyle

sonra sonbahar vurgunu sararacağım.

Kılavuzsuz kanatlanamayacağım bir daha belki

ateşten düşler diyarına

olsun varsın…

 

Donduk bir kere

bacaklarıma dolanır aykırı sahneler

kıpkırmızı yüzüm

şelale gibi dökülen saçların göğsümde sır

son nefesime nefes ekler.

Ateşle okşayacağım bal göğsünü

bir daha yanmamak üzere sakınacağım özümü.

Eskisi gibi olmayacak düşlerim artık biliyorum

kan kussam susacağım.

Kıpkırmızı bir meydan okuyuşla ta zirveye kadar

parmaklarım düğümlenecek bedenine.

Bir aksilik olmazsa eğer

senelerce buz ve ateş bir kadın esintisi

savrulacağım.

Haz denizi kızılca kıyamet ateş

kara düşler ergenliğimden ağarmış saçlarıma

uzar da uzar en kadın…

 

Dolduk bir kere

soluğu nane kekik yareni dağlar.

Ateşe düştü aklım

kıpkızıl bir alem oldum

yanıyorum.

Hey gidinin ateş düşkünleri

Su perisine satsınlar yarınlarımı

eriyen yarımı…

 

Doyduk bir kere

bir dünya başım

ateşe boğuldu aklım

fırdöndü dünya durdu.

Ateşten düşler ayıracında ayıldım.

Derdo yol oldum yordam oldum

yoğun alacaya ışık hızı yolculandım…

Hiç yorum yok: