6 Aralık 2017 Çarşamba

Cumhuriyet Gençlerine Plaket

 
Ana Sayfa > GÜNCEL

Gazetecilerden Cumhuriyet Gençlerine Plaket
30 Ekim 2017
Cumhuriyetin 94. Yıl kutlama töreninin yapıldığı Esenler Cumhuriyet Meydanı'nda yerel gazeteciler CHP Esenler Gençlik Kolları Başkanı Ersel Aydoğdu’ya teşekkür plaketi verdi...
1
Fontu Büyült Fontu Küçült100%
Gazetecilerden Cumhuriyet Gençlerine Plaket

Cumhuriyetin 94. Yıl kutlama töreninin yapıldığı Esenler Cumhuriyet Meydanı'nda yerel gazeteciler CHP Esenler Gençlik Kolları Başkanı Ersel Aydoğdu’ya teşekkür plaketi verdi...

Gazete Esenler’den Hasan Gürsoy, 7-24 Esenler Haber’den Hüseyin Koç, Litros Haber’den İsmail Danış  ve Esenler Time’den Erdoğan Aksu’nun hazırladıkları “Teşekkür plaketini” gazeteci arkadaşları adına CHP Esenler gençlik kolu başkanı Ersel Aydoğdu’ya, gazeteci, yazar Erdoğan Aksu takdim etti.

Aksu,”bizler yerel gazeteciyiz. Gazeteciliğin zorluklarını yaşıyoruz. Baskıları, yasaklamaları ve her türlü şiddeti yaşadığımız bugünlerde bizlerin yanında yer alan CHP Esenler gençlik kolu başkanına ve Esenler’de demokrasi, hukuk, adalet için mücadele veren ve yasaklara karşı direniş gösteren, alanlarda “özgür basın susturulamaz” diye haykıran gençlerimize teşekkür etmek istedik. Bugün ülkemizde yaşanan bu faşizan uygulamalara ve gazetecilere uygulanan baskılara, yasaklara karşı “özgür basın susturulamaz” diyen CHP Esenler gençliğine teşekkür plaketi az bile” dedi.

“Tüm Yol Arkadaşlarıma Hitap Edilmiş Teşekkür Olarak Görüyorum”

Gazeteci yazar Erdoğan Aksu'dan plaketi alan CHP Esenler Gençlik Kolları Başkanı Ersel Aydoğdu ise yaptığı açıklamada, "Değerli yerel basının emekçileri öncelikle böyle duygu ve gurur verici davranışınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Bu sadece şahsıma yapılmış bir teşekkür olmayıp, şahsımda benim görev dönemimde emek vermiş ve geçmişte emeği olan tüm yol arkadaşlarıma hitap edilmiş bir teşekkür olarak görüyorum. Cumhuriyetimizin ve partimizin yılmaz savunucuları olan CHP Esenler Gençlik kollarının mevcut yöneticilerinin adına verdiğiniz plaketi onurla gururla ve saygıyla alıyorum. Bu plaketi ödünç olarak kabul ediyorum. Benden sonra görev üstlenecek olan genç arkadaşlarımda umarım böyle övgü ile karşılaşırlar. Böylesi ödüllere layık olurlar” dedi.

Hiç yorum yok: