2 Aralık 2018 Pazar

KAVGALAR DEVRİYESİ


KAVGALAR DEVRİYESİ

Toplu iğne ucuyla kazdım
bu arızalı hayatı.
Kavgalar devresinde kavgalar devriyesi olarak.
Kara kargalara inat.
Aklamak zor asit yağmurlarında günahı
sevaba da su katmak.
Alkışlarla filan, salkım saçak.
Yağma yok kızarım karga tulumba alınmalara.
Alınırım karalamalara sümüklü böcek furyasında.
Alınganlık meselesi aklın duvarına yapışan da
yerinde tutmak zordur meridyenleri.
Devri alem günden geceye on yıllarca.
Tutuk sürgünlük sınırında yanınca anılar
anlamak lazım                                                                        
topluca direnmek kalantorluğunu.
Ve yürek burkan  arızayı halletmek kökten…
Sinemaki çayı yanında emrivaki yalnızlığı da içmek
tüm arızalara inat.

Çuvaldızla tüneller kazdım
kargılara gelesi yalnızlık.
yalnızlıktan kurtulmak için yollar.
Hayatımın bariz arızalarına tünedi ala kargalar.
Kavgalar âleminde başa çuval geçirtip
elaleme güldürenleri yazdım sonra kara kaplıya.
Goy goycuları  gak gukçuları falan.
Boyuna boyuna dolanan yağlı urganlarla dirildim.
Yalan yok kazırım salyangoz furyasında
neslime uluorta sövenleri
akıncı pozunda korkakça saldıranları.

Kavgalar devresiyim kavgalar devriyesiyim
diyeceğim korkmam karganya cehenneminden.

Çıkmak kolay merdivenleri
ağır safari pozunda çıplak ayak
topluca inivermesi  zor.
Toplu iğne ucu derinliğe çakılmak var ucunda.

Bütün arızayı kavgalar şehrinde bir gece yarısı
toptan halletmek.
Kavgalar devriyesi siperinde
O anı iki kez kapalı devre yaşadım be devrem
gönül gözüm açıldı.
Gönlüm istemiyor gerçekten
Zor bi hal biriken anıları
iğne ucuyla kazılan tünellere gömmeyi.

Ve geç de olsa anladım
bu arızalı hayat bana göre değil...

Hiç yorum yok: